Zwroty i reklamacje

W przypadku kiedy chcesz złożyć reklamację
postępuj zgodnie z poniższymi punktami :

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

 Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

DORARTE-PROJEKT
Dorota Rzeźnikiewicz-Stawarz
Tropie 300

38-100 Strzyżów

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

DORARTE-PROJEKT
Dorota Rzeźnikiewicz-Stawarz
Tropie 300

38-100 Strzyżów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę,na podstawie których korygujemy zakup i dokonujemy zwrotu pieniędzy.

Szczegółowe przepisy i zarządzenia odnośnie reklamacji znajdziesz  >tutaj<

Rozwiązywanie sporów  i porady prawne <kliknij>

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl